Latest Posts

Αντιηλιακές κρέμες AVENE

By 2:21:00 π.μ. , ,

                                           Γεια σας κορίτσια !!

      Στο σημερινό μου ποστ θα σας δείξω δυο πολύ αγαπημένα μου προιόντα τα οποία τα χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια και είμαι πολυ ευχαριστημένη.

    Πρόκειται για δύο αντιηλιακές κρέμες προσώπου της εταιρίας avene. 








Τις προτιμώ γιατί : 

  • Έχουν πολύ υψηλή αντιηλιακή προστασία
  • Είναι αδιάβροχες
  • Δεν έχουν paraben
  • Δεν έχουν σιλικόνη          
    Η διαφορά ανάμεσα τους είναι οτι η μία περιέχει χρώμα, γεγονός που με έχει βολέψει πολύ γιατί την χρησιμοποιώ το καλοκαίρι σαν βάση του μακιγιάζ μου. Λόγω ζέστης το foundation και η πούδρα μου φαίνονται μαρτύριο, γι'αυτό χρησιμοποιώ την αντιηλιακή κρέμα με χρώμα που αφήνει τέλειο αποτέλεσμα και κάλυψη χωρίς γυαλάδες.




Τις συγκεκριμένες τις αγόρασα τον περασμένο Αύγουστο και τις έχω ακόμα γιατί λόγω υποχρεώσεων πήγα αργά διακοπές.  Είναι σχετικά ακριβές (20 ευρω η μια) αλλά μπορείτε να τις βρείτε σε online φαρμακεία σε πολύ καλές προσφορές.










                                     Εσείς τις εχετε δοκιμάσει?

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Παρα πολύ ωραία τα αντηλιακά της Vichy και με εκπληκτική μυρωδιά. Aν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου https://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/ ελπίζω να τα πούμε και εκει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή